دانستنی های علمی

علم و دانش

دانستنی های علمی

علم و دانش

شوک چیست؟

در این مقاله، ما مشتاق صحبت کردن در مورد شوک لب متورم. ما امیدواریم که این مورد برای بچه های گرامی شما باشد. شکاف لب یا لب ها یکی از نقایص باروری بدن است. در این مورد، بخشی از لب نوزاد باز و گوشت به اندازه کافی رشد نمی کند. وضعیت کمری ممکن است در همان زمان به عنوان کما تقسیم رخ دهد. در حالت split-com، قسمت چپ و راست سخت هسته ای گره خورده نیست. بره ها یا لب های جدا شده هر 600 تا 800 تولد را می گذرانند و امروزه با جراحی پس از زایمان حل می شود. در فارسی، نام لاروها نیز خرگوش ها، کلوچه ها، لیکاها، quadrilates، کمیاب، عقاب ها، سنجاب خرد شده و قارچ کش ها نامیده می شد.
شوک چیست؟

لب ها یا لب های شک یکی از نقایص باروری بدن هستند. در این مورد، بخشی از لب نوزاد باز و گوشت آن به اندازه کافی رشد نمی کند. اگر شکر وجود داشته باشد، ممکن است به طور همزمان با گونه های تقسیم شده رخ دهد. در حالت split-com، قسمت های چپ و راست کموتوز سخت به نظر نمی رسد. بره ها یا لب های جدا شده هر 600 تا 800 تولد را می گذرانند و امروزه می توان آن را با عمل جراحی فوری بعد از زایمان حل کرد. در زبان فارسی، لب های لب ها، لب های مچ پا، لب های چاک، چهارگوش، مثلث، شانه های سه گانه، لب ها و چروک های شکر نیز نوع رژ لب نامیده می شود. بر طبق آمار بین المللی، لب و یا عقب شکاف در پسران بیشتر قابل مشاهده است. اما در مطالعات انجام شده در ایران، شیوع آن در دختران کمی بالاتر بود. در اغلب موارد، لب شکاف یک طرفه است، اما گاهی اوقات دو طرف دیده می شود.
نقص شامپو رژ لب

پوشش شوک یک نقص مادرزادی است که میتواند درمان شود. این نقص زمانی اتفاق می افتد که جنین رشد می کند، بافت فک بالا و بینی رشد نمی کند. این وضعیت منجر به شکاف در لب بالا و گاهی در دهان می شود که گفته می شود رژ لب است. لب های شوک معمولا در سلامت فرد دخالت نمی کنند و می توانند از طریق جراحی کمک کنند تا مشکل را حل کنند و ظاهر فرد مبتال را بهبود بخشد.
عوامل ضربه شوک

وراثت

• محیط

• پدر و مادر سیگار کشیدن و یا الکل

• دیابت مادر

• کمبود اسید فولیک

• خود دارو مادران در دوران بارداری علت این ضایعه است.
لرزش لب و سیگار

نوزادان نتیجه سیگاری بودن مادران هستند. یکی از پزشکان گفت که سیگار کشیدن سلامت افراد سالم را به خطر می اندازد و بیماری های افراد مبتلا را به خطر می اندازد و بیان می کند که سیگار کشیدن نه تنها به سلامت عمومی بدن، بلکه همچنین سلامت دهان و دندان نیز آسیب می رساند. سیگار نیز به اقتصاد سلامت افراد دیگر، اقتصاد جامعه و سلامت جامعه آسیب می رساند. او گفت که امروزه در جهان ثابت شده است که ادارات دندانپزشکی محلی برای توجیه و توصیه بیماران دندانپزشکی برای ترک سیگار مناسب هستند و گفتند: "ما در دو سال متوالی کارگاههای آموزشی در این زمینه داشته ایم." با اشاره به این واقعیت که دندانپزشکان آموزش سیگاری ها را برای مشاوره به سیگاری ها آموزش می دهند، دندانپزشک گفت: "دو بخش نیکوتین و سیگار برای سلامتی مضر است و اثرات دود سیگار دراز مدت سمی است." دبیرخانه سومین سمینار دندانپزشکی در بیماران تازه متولد شده و بازنشسته، با اشاره به روند سلولیت طبیعی روزه، گفت که براساس دستورالعمل های ژن ها، چهار آمینو اسید آمیزشی به هم متصل می شوند. با تغییر توالی هر اسید از دود، جهش رخ می دهد که می تواند در نسل اول یا نسل های بعدی رخ دهد. دکتر اشاره کرد که میزان بروز عفونت های مرغ در نوزادان از عوارض مادران سیگاری در دوران بارداری، افزوده است که مادران دود سیگار نیز سیگار می کشند، و تا کنون، در این کشور 20،000 نفر مبتلا به اسکروتوم هستند که هزینه های آن به شدت بازپرداخت می شود. .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.